недеља, 15. новембар 2015.

Best Style:Kendall & Kylie Jenner

Hey guys,
pošto sam danas napisala jedan brz post evo jos jednog pred spavanje o outfitima sestara Jenner koji se meni najvise dopadaju... :D




                                                          Kendall & Kylie Jenner


- KENDALL JENNER


#Outfit 1


    Ovaj outfit me je oborio s nogu,to je totalno u mom stilu....

#Outfit 2



Divna kombinacija koznih helanki i kosulje...jednostavno i lepo to je moje misljenje :D




- KYLIE JENNER


#Outfit 1




Iskreno nznm zbog cega ali ova kombinacija mi se stvarno dopada,moram da priznam da nije u mom stilu ali ima neki X faktor :)


#Outfit 2



Ne dopadaju mi se njene cipele ali celokupan look je ok,a posebno bih se osvrnula na džins...po mom misljenju to je najupecatljiviji  deo outfita xD




-Eto,to su outfiti koji se meni najvise svidjaju i moje skromno misljenje za svaki od njih  :D
Volela bih da cujem vasa misljenja...

Нема коментара:

Постави коментар