уторак, 5. јануар 2016.

Merrell Twins

Cao svima...
Kao sto sam obecala u prethodnom postu evo novog posta.
U ovom postu cu pisati o merrelltwins 



                                                         evo jednog njihovog videa
      

Meni su one preslatke i mnogo zanimljive.....
Zovu se Vanessa i Veronica Merrell, iskreno ja ih ne razlikujem meni su potpuno iste ali i jednako simpaticne.
Biliznakinje rodjene u Kansas Cityju, Missouri . Imaju 19godina.
Trenutno zive u Los Angelesu u Kaliforniji gde su se preselile 2013. godine.
Postavljaju videe na svoj youtube kanal svakog utorka...
Kako same kazu vole da zasmejavaju ljude i inspirisu druge da nikad ne odustaju (We love to make people laugh and inspire others to never give up!) xD

-Evo nekoliko videa koji se meni licno dopadaju :D






-Nadam se da vam se dopalo xD

Нема коментара:

Постави коментар