субота, 12. децембар 2015.

Best of star style 2

Hej, guys. :D
Zakljucila sam da mi se dopada da pisem o  outfitima poznatih, tako da cu  i ovaj post posvetiti tome.
Za ovaj post sam odabrala outfite Ellie Goulding, Ashley Tisdale i Ashley Benson...
Paaa...krenimo,nadam se da ce vam se dopasti xD


#1

                                                               Ashley Tisdale
Dopada mi se kombinacija sorca i kanadjanki...
Mislim da Ashley voli da eksperimentise i da se igra sa stilovima, da tako kazem.
Posebno mi se dopada njena kosulja...


#2


                                                                Ashley Benson
Akcenat na kosulji....
Ashley je ovoga puta igrala na sigurno, bez eksperimentisanja odlucila se za proverenu kombinaciju crne i bele boje u kojoj dominira kosulja, a sladak sesir se sjajno uklapa u ovu kombinaciju :)


#3

                                                                      Ellie Goulding
Crno,svecano i elegantno....
Uz svaku dobru haljinu idu jos bolje cipele a ja licno mislim da je ova kombinacija pun pogodak.
Posebno mi se dopadaju njene cipele, a sto se tice haljine ne treba sumnjati u Ellien nepogresivi izbor...


Pisite mi koga bi zeleli da vidite u sledecem postu i komentarisite :D
Nadam se da vam se dopalo....


Нема коментара:

Постави коментар