среда, 9. децембар 2015.

Best of star style

Cao svima,
dugo sam razmisljala o cemu da pisem u ovom postu i vec 2 dana me spopadaju razne ideje ali sam se ipak odlucila da vam pisem o outfitima poznatih. Odabrala sam nekoliko outfita koja su mi se najvise dopala...paaa da pocnemo :D


                   
                                       
#1

                                                                 Nina Dobrev
Ona je uvek kul sta god da obuce...
Slatka Nina i ovoga puta zasluzila je taj epitet. 
Obozavam kratke sorceve sa visokim strukom, takodje mi se dopada i njen kaput...


#2


                                                                    Karlie Kloss
Karlie u slatkom kaputicu, koji moram priznati bar meni veoma lici na onaj koji nosi Nina Dobrev na prethodnoj slici, ostavlja bez daha...
Poseban akcenat stavljen je na kozne helanke koje svaka devojka mora imati jer su tako kul.




#3


                                                                     Sofia Vergara
Akcenat na tasni....
Obozavam Sofijin stil, posebno mi se dopada slatka teksas kosulja.
Lepa kombinacija koja bi svakome prisatjala...
Sto se tice Sofijinog stila, komentari su suvisni :D

#4


    Bella Thorne
I da zavrsimo  sa Bellom...
Ova multitalentovana lepotica ne prestaje da me odusevljava svojim fantasticnim kombinacijama.
Ovoga puta u pitanju je udobna kombinacija za svaki dan... 
Definitivno je majca ono sto sam prvo primetilana njoj i sto mi se najvise dopalo xD

2 коментара:

  1. Hej,super ti je post!Pitala sam se da li bi se pridruzila mom blogu : http://ksenijinkutak1.blogspot.rs/? Nadam se da ce ti se dopasti,hvala!

    ОдговориИзбриши